15.5.2009

Tiskovna konferenca - končno poročilo Planice 2009


V poslovnih prostorih Krke d.d. v Ljubljani je bilo danes podano končno poročilo o letošnji prireditvi v Planici. Podrobnosti o preteklem dogodku so predstavili Jaro Kalan, direktor SZS, Jure Žerjav, župan Kranjske Gore, Jelko Gros, vodja tekmovanja in Primož Finžgar, generalni sekretar OK Planica.

tiskovna.jpg

"Naše aktivnosti so že usmerjene v organizacijo Svetovnega prvenstva 2010" je na začetku dejal Kalan in dodal, da zadeve, predvsem tiste, ki se tičejo financiranja prireditve niso najbolj rožnate: "Potrebnega bo veliko napora, da bomo SP organizirali na vsaj tako visokem nivoju kot do sedaj. Upam, da bo Planica v organizacijskem smislu ostala taka kot je, na področju infrastrukture pa je seveda zadnji čas, da se vsi projekti izvedejo."

gros_kalan.jpg

Žerjav se je v svojem uvodu za to uspešno prireditev zahvalil Ministrstvu za obrambo, sponzorjem, vsem planiškim delavcem in dejal: "To je največji slovenski športni praznik in eden najpomembnejših dogodkov, kar se tiče obiska Kranjske Gore, ki je v tem času napolnjena do zadnjega kotička. Naše oči so uprte v prihodnost. Z Lokalno turistično organizacijo in OK Planica nameravamo ob SP 2010 izvesti precej bogatejši in odmevnejši spremljevalni program . Takemu tekmovanju moramo dati odmevnost, saj gre za tekmovanje na najvišjem nivoju."

zerjav_gros.jpg

Analizo tekem je podal Gros: "Bilo je kar naporno, saj je prišlo do prekinitev, bilo je nekaj živčnosti, potem pa se je vse dobro izteklo. Ko se tekma zaključi se najprej gleda na to, da je bilo tekmovanje pošteno, ter na to, da si noben tekmovalec ni nič naredil." Vodja tekmovanja je v nadaljevanju izpostavil še potrebo po žičnici na prizorišču, ter ureditev in razširitev hrbtišča, kar je pogoj, da se naslednja tekmovanja sploh izpeljejo.

finzgar_zerjav.jpg

Na koncu je Finžgar podal poslovne podrobnosti prireditve, ki je bila mesec dni pred datumom začetka še pod vprašajem, saj so bili finančni obeti precej slabi. "Odločili smo se da prireditev izpeljemo, zato ker je Planica blagovna znamka, s prireditvijo pa se ji vrednost vzdržuje. Planiška tekma je eden najbolj gledanih dogodkov na Televiziji Slovenija, kar dokazuje njeno vrednost kot znamke." Polovica vseh prihodkov je bila zbrana s sponzorji in s prodajo na samem prizorišču, druga polovica s televizijskimi pravicami in vstopnicami, kar je skupaj naneslo 1.800.000 evrov. Do zelo velikega stroška je ponovno prišlo zaradi prevelike količine snega, velika zahvala pa gre pomoči smučarsko skakalnim klubom in prostovoljnim akcijam, zaradi katerih so bili stroški obvladljivi. "Končni rezultat, ki ga izkazujemo, z vidika razvoja ni zadosten, z vidika pogojev ekonomije v svetu in vrmenskih pogojev pa smo lahko zadovoljni," je rekel generalni sekretar OK in zaključil: "Naslednje leto bo zaradi okolja v katerem se nahajamo zbiranje sredstev mukotrpen posel, tako da upamo, da bomo s pomočjo zvestih sponzorjev vse izvedli na nivoju preteklih let in prireditev uspešno pripeljali pod streho."
Arhiv novic